Грешка: Failed to retrieve the Currency Converter XML document.
Print

Визитки feed

Визитките са толкова често срещани, че се разменят неформално и служат най-вече за обмен на контактна информация или като хартийка за писане на бележки.
Визитките през 17 век представлявали вид билети, които се използвали от аристократите. При посещения на друг аристократски дом, подавали билета на прислужника, който обявявал пристигането на уважавания гост.
През 19 век визитните картички (или поканващите картички както им казвали тогава) били съществена част от живота на дамите и господата от средната класа. Всеки дом си имал сребърен поднос, който стоял на масичка в антрето заедно с молив и лист хартия. Събраните на подноса картички, служели като каталог за хората, които са посетили къщата и от кой дом идвали. Даването и получаването на картичките служело като ясно доказателство за социалния статус на даден дом.
Търговската картичка е братовчедът на Визитката.
Търговските картички стават популярни в Лондон в началото на 17 век. Търговските картички служели като вид рекламен материал и включвали карта с посоки по която човек да се ориентира. Ранните търговски картички били черно-бели отпечатвани с помоща на дървени или печатарски преси, но през 1830 година развиването на литографията позволило цветен печат и картичките станали малки произведения на изкуството.
С развиването на средната класа по време на индустриалната революция и западането на официалните формалности в Европа и Съединените щати се появила класата на предприемачите. Изисквало се е повече размяна на контактна информация. Картичките започнали да се правят на по-дебела хартия с изчистени надписи, това бил първият вариант на модерните визитки. Тези картички се разпространявали предимно по изложения и семинари, но висшата класа гледала с презрение на тях.
В Съединените щати обаче визитките станали много широко разпространени през 1890 година и достигнали сегашното си ниво до началото на 20 век.
От съвременните визитки се очаква да съобщят името на собственика си, неговата длъжност, компанията която представлява и контактна информация (адрес, телефон, имейл и т.н.). Логото на компанията е много често използван елемент при изработването на визитката.

Ритуала на даване на картичката с размери 9 на 5 см се изменя постоянно, но едно нещо винаги остава едно и също - първото впечатление и начина на представяне имат голямо значение.



Подреждане според:

Черно-бяла визитка (100 бр)

EUR 6,24 (вкл. 20 % ДДС)
Стандартна визитка ДХМ300, едностранна, черно-бяла 
детайли...


Пълноцветна визитка (100 бр)

EUR 9,30 (вкл. 20 % ДДС)
Стандартна визитка ДХМ300, едностранна, цветна 
детайли...



  • «« Начало
  • « Предходна
  • 1
  • Следваща »
  • Последна »»
Резултати 1 - 2 от 2